sábado, 30 de mayo de 2009

JUANJO " EL VALENTINO"





XE sempre hi ha gent que destaca per alguna cosa, i ahi tenim al nostre amic JUANJO donat-se unes voltetes amb els seus colegues de club, no se sap mai si de vegada en quan haguera agafat mès la motoo que la bici, ja que la bici la deixa alça per agotament. Jo tinc la experiencia que varem tindre un accident per mirar una tia que estaba ven bona a la avendida de la ALBUFERA,.
Ten recordes o no?.
Lo millor de tot es que no ens passa res, i si no que s'enrecoren els SUPERMANS DE " ALFREDO I JUAN CARLOS" a la derbi variant, a mi per excess de velocittat mai m'agueren parrat els de la guardia civil , ja que a la MOBILA no vaig poder trucarla.
Com mola recordar aquells viatges a la discoteca en moto, a la plaja i altres llocs, lo bonic es que ara pugam fer-ho xarrant i fen-se unes cerveçes.

A l'altra et fiques nùmero a la moto, o es que ta caigut de la velocitat que portABES..

2 comentarios:

  1. JO SOC DE ROSSI, ENCARA QUE TE TARÇES EL XAVAL.JAJAJAJ

    ResponderEliminar
  2. ¡¡¡KANKOOOOOOOOOOO!!!, ja tenia ganes de boret en el blog, tambe tinc ganes de boret en persona, a vore si te pases algún dijous per el bar pa sopar i charrem. Jo soc de Faubel.

    ResponderEliminar