sábado, 12 de septiembre de 2009

FIDEUAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!












Com no, que hi ha millor que un dinar amb els amics?.
Si hi ha algo millor, potser un dinar amb expectatives, de festa i de treball, i d'aventures, ja que no seria un dinar dels nostres si no tingueren feina per fer, i com no ficar el toldo a les 2 de la vesprada per no tindre sol, o com no fer una fideua amb 10 cuiners, ja que al final s'enterem que el cuiner erem tots ficant-li mà a la sal i al caldo, i tambè es donem que el maxim responsable de la fideua , el nostre particular ARGUIÑANO" ANDRES", no li agrada la fideua i es menja una llonganisa crua, MANDA HUEVOS tio collons.
Lo millor sempre esta per vindre, amb la excibicìo de 3 culturistes, que es deixaren les samarretes per poder exibir el seu cos sense cap de "PUDOR", que no OLOR. Exibiciò pura i dura de la XOCOLATINA que tenen al cos tot un espirit de superaciò i de bon estar.
Sempre que estem al barracò despres va la sobretaula i com no podiem jugar al truc, algu va tindre la sana costum de traure un TRIBIAL, on jo em desemvolupe prou bè, i quina es la meua sorpresa que quan jugabem individualment i guanyan jo, pasem a grups i se acaba el xollo.

Lo millor esta per vindre ja que a la nit TRONA sense ni tan siquiera ploure, quines curiositats del cambi climatic, ja ho dia el tio" XEMARI", negant el canvi climatic. Tinc clar que les coses som com son i les paraules no deuen de ser motiu de que ens varalle la gent, si expliquem les coses millor, dins del caxondeo generalizat que ens emvolta, ja que mes de ù, deuria de torejar lo que queda de festes, jajajajjaja.
Que el any que ve el mamellò d'ANDRES, tinga mès controlat lo del foc, ja que no es podem ficar-nos a dinar a les 4 i mitga de la vesprada, ja que a eixes ores lo de vecadeta al llit com a que no.
La proxima vegada estic segur que s'ho passarem de lo m'es bè, i fins i tot algun dia sabrem jugar al truc, el que no sapiga es clar, ja que EL CABRI, LA RUBIA I JO , mateix ja sabem lo que es guanyar algo, i no esperem 30 anys com el nostre VALENCIA C.F., per fer-ho......AL QUE CORRESPONDA POR ALUSIÒN JAJAJAJJAJA.
PD.- PER QUAN ALTRA FIDEUA, JA QUE DINS DE TOTES LES CIRCUNSTANCIES I FETS VA EIXIR PROU BONA, I FINS I TOT ENS AGRADA. ADEU AMIC I FINS PROMTE.

3 comentarios:

  1. AVISEU-ME SI PLOU TANT COM PLOGUE"OSTIES", JO EM PORTE UN CASC DE MINER, JA QUE O TREBALLEM EN GARANTIES O NO VAIG,JAJAJJJAJA. JO EM PARTICULAR MEU PASSI MOLT BE. A VORE SI ALGU DEPREN A FER FIDEUAES EXPRESSSSS, I ALTRE A JUGAR AL TRUC JAJAJAJJAJAJJA.

    ResponderEliminar
  2. Eres un mamelló. Guanyes una vagada al truc amb unes llagrimes que casi inundes la plaça y ja et creus que s'as trucar; estes festes has deprés algo a trucar perque els amics estan per aixo, per a emsenyar al altres amics. Dedicat al Trivial que com tu dius es lo teu; pero ja estas retat per a la próxima partida "BULTO", je,je.

    ResponderEliminar
  3. Hola somos las vecinas xurreras!!! que pena que las fiestas duren tan poco, nos hemos quedado con ganas de más y una pena aun mayor es que al año que viene ya no plantaremos la xurreria en ese luegar, ahora vamos en espera de que nos hagan un huequito :(
    Por cierto tenemos alguna foto de la poalà o mejor dicho manguerà que nos gustaria que colgarais.
    Un saludo de las vecinas

    ResponderEliminar